Velkommen til Mr.Dreadman

Posted: november 19, 2009 in Uncategorized

OBS OBS OBS:

Mr.Dreadman har fået ny hjemmeside!
 

Tjek den ud på:


www.mrdreadman.dk



Velkommen til Mr.Dreadman

En dreadlock-frisør med fokus på kvalitet:

 Vil du være sikker på et godt resultat og nægter du at gå på kompromis med et godt håndværk, så er du kommet til det rigtige sted.

Mr. Dreadman  giver  dig det bedste udgangspunkt for at få gode dreadlocks der holder.

 Hos Mr.Dreadman bliver dine dreadlocks fremstillet uden brug af voks, men udlukket vha. backcombing og hæklenål. Desuden bliver enderne på dine dreadlocks typisk låst, hvilket betyder fx. at du undgår at dine locks begynder at gå op ved hårvask.

 Mr.Dreadman prioriterer kvaliteten af dreadlocks frem for alt andet. Det betyder at der bliver brugt den tid der er nødvendig for at få arbejdet gjort ordenligt – en faktor  der har stor betydning for dine dreadlocks livskvalitet fremover. Mr.Dreadman skiller sig derved ud fra øvrige dreadlock-frisører, som  siger at de laver dreadlocks.


Kommentarer
  1. Mads siger:

    Hej, jeg er en dreng på 14 år der er belevet vildt interesseret i at få dreadlocks. Jeg er bare ikke sikker på hvilken metode jeg skal bruge for at få ensformige dreads. Og hvor langt mit hår skal være inden jeg kan få dem lavet. Jeg vil gerne have dem lavet hos en profetionel så jeg kan få god vejledning og få dem lavet ordenligt.
    kan du hjelpe mig?

    -Mads

    • mrdreadman siger:

      Hej Mads
      Tak for din mail:-) Lyder til at du er kommet til den rigtige. Her hos Mr.Dreadman får du nemlig fede dreads lavet på bedste vis og alt den vejledning du skulle have brug for. Din hårlængde skal minimum være 15cm for at få dreads.
      Hvis det har interesse kan du skrive mig en mail og bestille tid.
      Jeg er booket op hele marts men har tid igen i april.

      Mvh

      Mr. Dreadman

  2. Liv siger:

    Hej Mr dreadman, jeg er en pige på 14 år, og jeg kunne rigtig godt tænke mig at få lavet dreads. Set ud fra dine billeder ser du ud til at være rigtig god! Jeg er derfor fast besluttet på at jeg gerne vil have lavet dreadlocks af dig. men problemet er at jeg bor i kbh. Jeg har heller ikke pengene lige nu, men jeg er halv vejs i opsparingen. Jeg spekulerede på, om du måske tog en tur til kbh på et tidspunk op til sommer/ sommerferien? Hvis du har planer om at tage til kbh til sommer, vil jeg meget gerne høre fra dig!🙂

    Hilsen Liv

  3. Pia siger:

    Hej🙂
    jeg er en pige på 17 år^^’
    jeg har overvejet at få dreads i en lille måneds tid. Men min mor er ikk så glad for det hun siger at det vil ødelægge mit hår. Så jeg tænkte på om man kunne lade være med at lave dreads i mit håt men sætte dreads på, på en anden måde.😀

    Knuzz Pia

    • mrdreadman siger:

      Hej Pia

      Jeg påsætter desværre ikke dreadlock-extension uden at dit eget hår dreaddes.
      Hils din mor og sig at Dreadlocks jo er sejt;-)

      Knuzz

      Mr.Dreadman

  4. Jonny siger:

    Hej Mr. Dreadman🙂

    Jeg er bosiddende i Århus og vil gerne have filtret mit garn… så kan du hjælpe mig?

  5. Rikke siger:

    Hej du, Jeg er en pige på 14 år, og jeg har tænkt meget over at få dreads.. men mit hår er ultra glat, kan jeg få det lavet alligevel?

  6. Britta siger:

    Hej Michael og 1000 tak for de timer vi brugte sammen i foråret! Det glæder mig at se, at nogle af billederne kunne bruges til dit FA.😀

    Jeg har netop oprettet en dansk facebook gruppe som er for dreadheads ( eller kommende) som ønsker erfaringer, debat og andet og har i den forbindelse lagt et link til din hjemmeside.

    Danish Dreadheads
    http://www.facebook.com/groups/219060471463228?ap=1

    Lots of love
    Britta fra Ebeltoft

    • mrdreadman siger:

      Selv tak Britta for et dejligt selskab.. Det lyder da som en super idé:-)
      Håber det går godt med dine dreads.
      Masser af hygge og Kram – herfra –

      Mr. d og jeg;-)

  7. ditte frederiksen siger:

    hey mr. dreadman.
    kan man bestille en tid lidt ud i fremtiden?? mit hår er lidt tyndt men ca skulderlangt, ville det kunne lade sig gøre?
    mvh ditte

  8. Johanne Amalie siger:

    Hej mr. Dreadman .
    Jeg har i flere år gerne ville have dreads, men jeg er lidt i tvivl, da jeg helst ikke ville af med mit hår- hvis jeg skal med af med dem .. kan man få fjernet dem uden at fuldkommen smadre håret eller uden at klippe håret af?
    + kan man godt farve udvoksninger hvis man har dreads ?

    • mrdreadman siger:

      Hej Johanne
      Som jeg også har skrevet i en tidligere tråd, er min mening at Dreadlocks som udgangspunkt er en frisure man får som en permanent stil.. Det kan variere lidt fra hårtype til hårtype hvordan det lykkedes at rede sine dreads ud. Hvis du har kraftigt og tykt hår, vil det typisk gå nemmere. Men man kan i alle tilfælde ikke undgå at det slider på hårret. Fra knottyboy.com kan man købe et Dreadlock Removal kit, som skulle gøre det en del nemmere og muligt at redde sin dreads ud hvis man fortryder. En god balsam vil også være en hjælp. Dog vil jeg bedømme, at hvis man har haft dreads i over et år, vil de være så modnet at det bliver meget svært at redde ud..
      Ja, man kan godt farve udvoksninger på dreads.

      Mvh
      Mr.dreadman

  9. Frederikke siger:

    Hej Mr. Dreadman.

    Hvis jeg får lavet dreads uden extensions, vil mit hår så virke tyndere eller bare kortere end hvis jeg får extensions?

    Mvh Frederikke

    • mrdreadman siger:

      Hej Frederikke

      Når man får dreadlock-extension påsat er det som udgangspunkt for at give ekstra længde. Man kan også til en hvis grad bruge det som fylde, men typisk kun til hår der er tyndt fordi det er slidt og spaltet. Det er begrænset hvor meget ekstra fylde man vil påsætte tyndt hår da tykkelsen på udgroningerne skal passe med det resterende.

      Mvh
      Mr.Dreadman

  10. Alexander siger:

    Hey Dreadman.

    Jeg har ca. 15 cm hår (lidt kortere nogle steder) og jeg vil helt vildt gerne have dreads. Jeg har nogle venner som du har lavet dreads på og de siger du er super god! Så why not you:D Uhm, jeg skal jo nok have extensions i sådan det kan sættes op i en heste hale… Det kunne være super fedt og jeg kan umuligt vente på mit hår vokser ud!:)

    Kan du give mig en ca. pris på det inklusiv extensions?

    Mvh,
    Alexander

  11. Caroline Gabriélle siger:

    Hej Dreadman

    Jeg fik lavet dreadlocks af mine vendiner for ca. 2 uger siden(uden voks), men nu falder mit ud og kuldre sig sammen med de andre dreads så de vokser sig næsten sammen.
    Der er også et par dreads jeg gerne vil have delt op og lavet om til nogle flere dreads.

    Kan du hjælpe mig med dette? eller kan du give mig nogle råd?

    • mrdreadman siger:

      Hej Caroline

      Det kunne godt lyde som om dit hår kunne trænge til en god repair, hvis det kun er et par uger siden du har fået det lavet og det allerede opfører sig som du beskriver, er det nok en god idé at gøre noget ved det snarrest. Du skal være velkommen til at skrive til mig pr mail for en evt. tidsbestilling:-)

      Mvh
      Mr.Dreadman

  12. oscar o. siger:

    hej mr. Dreadman
    jeg har haft dreadlocks to gange, men det har været lidt sjusket, men jeg vil gerne ha´ det igen, men jeg har lidt krøller kan det lade sig gøre at få lavet dem “perfekt” af sådan en som diq?:)

    mvh oscar

  13. Henrik siger:

    Hey Mr. Dreadman

    Jeg er dreng fra århus der er vildt interreseret i at få dreadlocks.

    Har du et sted i byen man kan finde dig ? eller hvordan ?

    Mvh Henrik

  14. Henrik siger:

    Hey Mr. Dreadman

    Jeg er dreng fra århus der er vildt interreseret i at få dreadlocks.

    Har du et sted i byen man kan finde dig ? eller hvordan ?

    Mvh Henrik

Skriv et svar

